Vzpostavitev kvalitetnega zalednega sistema za podporo zalednim postopkom znotraj občinske uprave (back-office) omogoča občinski upravi, da se prične odpirati z elektronskimi storitvami tudi navzven, k občanom.
Uvajanje javnih e-storitev občine je ne samo velika pridobitev za občane in poslovne subjekte temveč ima posredne koristi tudi sama občinska uprava, saj so na ta način javni uslužbenci v veliki meri razbremenjeni marsikaterih rutinskih a časovno zahtevnih postopkov priprave pisnih informacij na podlagi vlog občanov, zlasti na področju urejanja prostora.
Elektronske storitve za občane obsegajo:
- servise za dinamično izdelavo informativnih izračunov – običajno so ti vezani na namenske zaledne aplikacije upravljanja s prostorom (NUSZ – nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča, KOPR – komunalni prispevek, LOKI – lokacijska informacija),
- servise za sprejemanje elektronskih vlog iz portalov občin neposredno v zaledni sistem za vodenje postopkov in pisarniško poslovanje VOPI,
- servise avtomatsklega obveščanja in druge oblike podpore e-poslovanju občana z občinsko upravo.

3OIS
Ostala programska orodja
v okviru 3OIS
Skupna podatkovna infrastruktura 3OIS zagotavlja enotno zbirko podatkov za vse aplikacije (npr. podatki o stavbah, parcelah, hišnih naslovih in strankah), kar omogoča enoten dostop do podatkov vsem orodjem in funkcionalnostim sistema.
GIS sistem 3MAP
Integriran z dokumentnim sistemom VOPI omogoča upravljanje občinskega prostora.
Preberi večNamenske aplikacije za podporo upravnim postopkom
Podpora specifičnim procesom na posameznih delovnih področij občinske uprave.
Preberi večDokumentni sistem VOPI
Podpira postopke in pisarniško poslovanje v skladu z Uredbo o pisarniškem poslovanju ter omogoča učinkovito upravljanje dokumentacije.
Preberi več