Vzpostavitev kvalitetnega zalednega sistema za podporo zalednim postopkom znotraj občinske uprave (back-office) omogoča občinski upravi, da se prične odpirati z elektronskimi storitvami tudi navzven, k občanom.

Uvajanje javnih e-storitev občine je ne samo velika pridobitev za občane in poslovne subjekte temveč ima posredne koristi tudi sama občinska uprava, saj so na ta način javni uslužbenci v veliki meri razbremenjeni marsikaterih rutinskih a časovno zahtevnih postopkov priprave pisnih informacij na podlagi vlog občanov, zlasti na področju urejanja prostora.

Elektronske storitve za občane obsegajo:

  • servise za dinamično izdelavo informativnih izračunov – običajno so ti vezani na namenske zaledne aplikacije upravljanja s prostorom (NUSZ – nadomestilo za uporabo stavbnega zemljišča, KOPR – komunalni prispevek, LOKI – lokacijska informacija),
  • servise za sprejemanje elektronskih vlog iz portalov občin neposredno v zaledni sistem za vodenje postopkov in pisarniško poslovanje VOPI,
  • servise avtomatsklega obveščanja in druge oblike podpore e-poslovanju občana z občinsko upravo.

3OIS

Ostala programska orodja
v okviru 3OIS

Skupna podatkovna infrastruktura 3OIS zagotavlja enotno zbirko podatkov za vse aplikacije (npr. podatki o stavbah, parcelah, hišnih naslovih in strankah), kar omogoča enoten dostop do podatkov vsem orodjem in funkcionalnostim sistema.

GIS sistem 3MAP

Integriran z dokumentnim sistemom VOPI omogoča upravljanje občinskega prostora.

Preberi več
Namenske aplikacije za podporo upravnim postopkom

Podpora specifičnim procesom na posameznih delovnih področij občinske uprave.

Preberi več
Dokumentni sistem VOPI

Podpira postopke in pisarniško poslovanje v skladu z Uredbo o pisarniškem poslovanju ter omogoča učinkovito upravljanje dokumentacije.

Preberi več
Naše rešitve koristijo tudi ...